10

فال حافظ روزانه پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق


فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 50 حافظ

دام قلب شما بیماری خود شماست

او را بکش زیرا این مجازات خودش است

بیا برای خودمون بگیریم

بدانید که برای خودتان خوب است

فروردین ماه عزیز…
شبهه کار پیش رو را برطرف کنید، زیرا در کار خیر نیازی به استحاره نیست. چرا ناامید و دلسرد؟ شما می توانید با هوش خود از موقعیت هایی که به دست می آورید بهترین استفاده را ببرید. پس به خدا توکل کن و به قولت وفا کن.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 52 حافظ

خیلی وقت است که دین من دین من بوده است

غم این کار شادی دل غمگین من است

قیافه شما باید دیده شود

وین، ترتیب چشم های دنیا بین من کجاست؟

اردیبهشت ماه عزیز…
خیلی خسته به نظر می آیی. صبر شما لبریز شده و بسیار ناراحت هستید. شاید این موقعیت ها دل شما را هم بشکند. مراقب باشید در این شرایط به دیگران آسیب نرسانید. برای رسیدن به هدفت تلاش، تلاش و فداکاری لازم است. فقر و تنگدستی شما را تحت فشار قرار داده است. معنای قلب شما ثروتی است که برای رسیدن به آن هر کاری انجام خواهید داد. نگران نباشید، روزی فرا می رسد که همه از دیدن شما در موقعیت مالی جدیدتان شگفت زده خواهند شد. پس با تلاش روزافزون به خداوند متعال توکل کنید و امید خود را از دست ندهید.

فال روزانه حافظ متولدین خرداد

غزل شماره 64 حافظ

اگر چه عرض هنر خشن است

زبان ساکت است، اما دهان پر از عربی است

زیبایی پنهان رخ و شیطان در کاریزمای حسن

من شگفت زده شدم که این شگفت انگیز بود

ماهی جون عزیز…
شما وارد مسیری شده اید که در آن با دیگران رقابت می کنید. برای رسیدن به هدف خود کاری انجام ندهید و روح شیطانی را در خود ایجاد نکنید. هیچ انسانی بی عیب نیست و شما هم از این قاعده مستثنی نیستید. برای غنا بخشیدن به کار خود که دور از ادب است، ارزش کار دیگران را بی ارزش نکنید. رسیدن به خوشبختی ساده و آسان نیست و نیازمند تلاش و ثبات است.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل شماره 111 حافظ

عکس تو چو به آینه جام افتاد

عارف از خنده های می به طمع محض افتاد

چهره حسن همان است که در آینه است

همه این نقش ها در آینه تخیلات من افتاد

دارترماهی عزیز…
هرگز سطحی نگر نباشید و به پایان راه و پایان کاری که انجام می دهید فکر کنید. گستاخی، عجله و اختلاف نظر با متخصصان، شما را تکلیف کرده و به نتیجه مطلوب نرسیده اید. شما می توانید با تفکر و برنامه ریزی و همچنین با توکل بر خدا خود را از این مخمصه رها کنید و شکست خود را جبران کنید. به نیازمندان صدقه دهید و از کارهایی که موجب رسوایی می شود بپرهیزید.

فال روزانه حافظ متولدین مرداد

غزل شماره 128 حافظ

هیچ چیز در شهرسازی وجود ندارد که ما را خوشحال کند

خدایا کمکم کن لباسامو از اینجا دربیارم

که حریفی است که پیش او مست است

عاشقی با دل سوزان تمنا نامیده می شود

ماهی مرداد عزیز…
شما در حال برنامه ریزی برای ترک وطن خود به امید یک خواب سخت هستید، اما برای این تصمیم باید عاقلانه و با احتیاط عمل کنید. گیج شده اید و از دیگران کمک می خواهید. منتظر نباشید دیگران کاری برای شما انجام دهند. از تلاش و توانایی خود برای یافتن راهی برای حل مشکلات استفاده کنید. با کمی تفکر و آینده نگری می توانید بهترین ها را انتخاب کنید. به خدا توکل کن که از این طریق لطف او وضعیت شما را تغییر خواهد داد.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل شماره 145 حافظ

نمی دانم چه مستی برای ما آورده است

ساقی که بود و آن باد را از کجا آورد؟

تو هم باد را بگیر و راه بیابان را در پیش بگیر

که پرنده ترانه سرای خوش آهنگی آورد

شهریور ماهی عزیز…
از وضعیتی که برایتان پیش آمده متعجب و کمی آشفته هستید. نگران نباش همه چی درست میشه صبور باشید و وقت خود را صرف کنید زیرا گره باز خواهد شد. خبرهای خوبی در راه است، منتظر شنیدن آن باشید. با شنیدن این خبر رنج ها و بیماری های شما شفا می یابد، اما وفای به عهدی را که بسته اید فراموش نکنید. به قول هایی که دادی عمل کن خوشبختی در انتظار شماست.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل شماره 152 حافظ

در گذشته نور خیر تو آشکار شد

عشق کشف شد و آتش تمام جهان را فرا گرفت

وانمود کرد که مالک را دوست ندارد

از این حسادت مثل آتش شد و مردم را گرفت

مهر ماهی عزیز…
عشق زیباترین گوهری است که خداوند آفریده است و آن را به انسانهایی داده است که بهترین مخلوقات هستند اما مستضعفان و مستکبران به عشق دسترسی ندارند. برای رسیدن به هدفتان باید هر رنج و سختی را بپذیرید. بدانید که همه چیز به راحتی پیش نمی آید و برای به دست آوردن آن از هیچ تلاشی دریغ نکنید. در کار خود هوشیار باشید و مراقب نیرنگ های حسودان و دشمنان خود باشید. قلب به شما کمک خواهد کرد و روزهای خوشی در انتظار شماست.

فال روزانه متولدین آبان ماه

غزل شماره 280 حافظ

چو کهربای صبا زلف را شکست

با هر شکستگی که به آن می‌پیوست، زندگی او تجدید می‌شد

نفس برای توضیح کجاست؟

از ایام هجران چه دلتنگ است؟

آبان ماهی عزیز…
شما به دنبال کمکی هستید که بتوانید به راحتی با او همدردی کنید. خجالتی بودن و گوشه گیری برای شما کارساز نخواهد بود. بهانه ها و بهانه ها را کنار بگذارید تا دلتان زنده و جوان بماند. شما به اهداف خود خواهید رسید زیرا نشانه هایی را برای آن لمس کرده اید. به زودی مورد علاقه اصلی و بزرگترین آرزوی خود را خواهید یافت. برای رسیدن به آنچه دوست دارید، باید مشکلات را تحمل کنید. با کمی تلاش و تلاش به زودی نتیجه خواهید گرفت. منتظر خبرهای خوب باشید و خدا را شکر کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره 319 حافظ

من سالها پیرو یک دین بودم

به فتوای طمع زندانی شدم

رفتم خونه آنگا

این قدم را با مرغ سلیمان قطع کردم

آذر ماهی عزیز…
سالها تلاش کردی خودت را به کمال برسانی و طمع و دنیاطلبی را کنار بگذاری. اکنون از برخی اقدامات گذشته خود پشیمان هستید. ناامید نشوید، تلاش شما نتیجه خواهد داد و به هدف خود خواهید رسید. بهره گیری از تجربیات دیگران یکی از راه های رسیدن به هدف است، با دوستان مشورت کنید و به حرف های دشمنان و افراد نادان گوش ندهید. دوست و دشمن را بشناسید. در همه جا از خرد و تدبیر استفاده کنید تا پشیمان نشوید. سحرخیز بودن و رفتار دوستانه و مدارا با مردم دو ویژگی اخلاقی خوبی است که شما دارید. خدا را فراموش نکن، با خدا باش و پادشاهی کن.

فال روزانه حافظ متولدین آذر

غزل شماره 332 حافظ

قلبم نوک بینی ام است

تا جلوی چشمان بیمارت بمیرم

نصاب حسن عالیه

به من زکات بده که فقیر هستم

دی ماهی عزیز…
مدتی است که غم بر زندگی شما سایه افکنده است و شما با رضایت در این غم فرو رفته اید و تنها شادی شما حضور یک نفر در زندگیتان است. به خود و تصمیماتی که می گیرید اطمینان داشته باشید و بر اساس آنها عمل کنید. کوتاه مزاج و ضعیف نباشید، زیرا بهترین دوست و یاور شما در این زمان، عزم راسخ و اراده قوی است. تا زمانی که به کسی اعتماد نکردی به او صدمه نده. آفتاب صبح امید طلوع می کند. شما خدا را در قلب خود دارید و ارزش شما بیشتر از روی آوردن به دیگران است. عدم نیاز به دیگران راهی برای ایجاد عزت نفس است، این را فراموش نکنید.

فال روزانه حافظ متولدین بهمن

غزل شماره 381 حافظ

هر چند ما نوکر شاهیم

پادشاهان ملک صبحگاهیم

یک گنج در آستین شما و یک کیف خالی

جام گیتی نما و خاک رحیم

باچمن ماهی عزیز…
با وجود گنجینه های ذاتی که در وجود خود دارید، از نظر مالی ثروت زیادی ندارید، اما بدانید که وجدان پاک شما بر همه چیز برتری دارد، تا زمانی که آن را ابراز کنید. شما در کار خود بسیار کوشا و در دوستی وفادار و نزدیک هستید. مراقب باشید از رفتار خوب و صداقت و دوستی خود سوء استفاده نکنید. یک زندگی خوب و راحت در پیش روی شماست. از تمام توانایی های خود استفاده کنید تا دشمنان خود را ناامید کنید و دوستان خود را خوشحال کنید. دست از ریا و ریا بردارید. اگر به کسی بدهکار هستید، از او که به قول نیک معروف است بخواهید که قرض را بپردازد.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل شماره 425 حافظ

دامن کاشان همیشاد در نوشیدنی زرکیده

صد ماه پیش جیب عصا پاره شد

شما توسط آتش محاصره خواهید شد

چون شبنم روی برگ های گل می ریزد

اسفند عزیز…
زمان لطف خود را به شما نشان داده است. مراقب باشید تا بتوانید از این فرصت طلایی استفاده کنید و آن را از دست ندهید. مغرور و از خود راضی نباشید. رفاه خود را به خاطر بسپارید و با مردم خوب رفتار کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا