10

همیشه به گرونی نیست لازمه رنگ درستتو برای کت شلوار انتخاب کنی


اهمیت رنگ در انتخاب کت و شلوار

نکته بسیار مهمی که در هنگام خرید ژاکت و شلوار باید به آن توجه کنید، انتخاب رنگ مناسب برای آنهاست. این لباس منحصر به فرد در مدل های مختلف تولید شده است. اگر رنگ لباس به شما نمی آید، هر چقدر هم که جنس و مدل آن جدید باشد، هرگز به شما نمی آید.

چگونه بهترین رنگ کت و شلوار را انتخاب کنیم؟

در قسمت قبل به این موضوع پرداختیم که چرا رنگ این لباس مهم است. حال برای اینکه بتوانیم راحتتر بهترین رنگ را برای خرید انتخاب کنیم باید نکاتی را با هم بررسی کنیم. مهمترین نکات موارد زیر است.

به رنگ پوست توجه کنید

یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه کرد رنگ پوست است. رنگ پوست بسیار مهم است و می تواند بیشترین تاثیر را در زیبایی کت و شلوار روی اندام شما داشته باشد. رنگ این لباس را باید با توجه به رنگ پوست خود انتخاب کنید.

به عنوان مثال، سیاه پوستانی که پوست تیره دارند، رنگ های کرم و سفید را بیشتر ترجیح می دهند. از طرفی اروپایی های سفیدپوست بیشتر رنگ های تیره و مشکی را انتخاب می کنند. با توجه به رنگ پوست خود می توانید یکی از رنگ ها را انتخاب کنید.

مناسبتی برای لباس پوشیدن

از دیگر نکاتی که می تواند در انتخاب رنگ کت و شلوار به شما کمک کند، مناسبتی است که برای آن لباس را تهیه می کنید. همه ما می دانیم که برای استایل خاص و کلاسیک باید این لباس را در مراسم های مختلف بپوشیم.

اگر می خواهید این لباس را برای دفتر یا شرکت انتخاب کنید، رنگ های خاکستری، مشکی و قهوه ای تیره بهترین انتخاب هستند. برای رویدادهای شاد مانند عروسی یا مجالس دوستانه باید رنگ های روشن و شاد مانند آبی روشن، خاکستری یا سفید را انتخاب کنید.

توجه به رنگ های مد

بعید است که به دنبال لباس باشید و به مد توجه نکنید. رنگ های پرطرفدار همیشه ارزش خرید دارند و در بازه های زمانی مشخص در بین آقایان محبوب می شوند. از محبوب ترین رنگ های کت و شلوار باید به قرمز تیره و مشکی اشاره کرد.

پوشیدن این رنگ ها قطعا نظر بسیاری را به خود جلب می کند. تا حد امکان سعی کنید از رنگ هایی که به ندرت استفاده می شوند خودداری کنید. بنابراین استایل شما جذاب و مطابق با مد روز خواهد بود.

بهترین رنگ های کت و شلوار

در برخی مواقع به جای خرید رنگ های معمولی، بهتر است رنگ های محبوب و خاص را انتخاب کنید. اگر این رنگ ها برای شما جذابیت دارند، قطعا بهترین انتخاب هستند و بدون شک ظاهر شما را زیبا می کنند. بهترین رنگ ها برای خرید کت و شلوار به شرح زیر است.

ژاکت و شلوار نیروی دریایی

یکی از بهترین رنگ ها برای خرید این لباس، آبی سرمه ای است. رنگ آبی تیره بسیار محبوب است و افراد زیادی آن را انتخاب می کنند. حتی می توان این امکان را فراهم کرد که بیش از 50 درصد مردان همیشه رنگ دریایی را انتخاب کنند.

دلایل مختلفی برای این انتخاب وجود دارد. یکی از این دلایل این است که برای پوست های روشن و سبز مناسب است. از طرفی می توانید این رنگ را در مجالس رسمی، مهمانی ها و حتی جلسات اداری بپوشید و در بهترین حالت دیده شوید.

کت و شلوار مشکی

رنگ دیگری که در بین خریداران این لباس بسیار محبوب است مشکی است. باید گفت مشکی رنگی همیشگی است و هرگز از مد نمی افتد. بسیاری از مردم فکر می کنند سیاه در بالای این لیست قرار دارد. اما باید گفت که محبوبیت این رنگ کمتر از آبی تیره است.

رنگ مشکی توسط بسیاری از افراد استفاده می شود. پرطرفدارترین رنگ این رنگ برای لباس اداری است و در مراسم رسمی نیز استفاده می شود. توجه داشته باشید که هرچه تاریکی سیاه بیشتر باشد، زیباتر خواهد بود.

مانتو و شلوار زغالی

اگر بخواهیم یک رنگ بسیار شیک و خاص برای پوشیدن ژاکت و شلوار به شما معرفی کنیم، رنگ خاکستری زغالی قطعا بهترین نمونه خواهد بود. این رنگ یک پله روشن تر از مشکی است و مورد پسند بسیاری از افراد است. دلیل این امر خنثی بودن این رنگ است.

بسیاری از مردم به دلیل رسمی بودن، در مراسم رسمی یا استایل های غیررسمی مشکی نمی پوشند. اما خاکستری زغالی اینطور نیست و در کنار رسمی بودن ظاهری اسپرت دارد. اگر رنگ پوست شما سبز یا روشن است، این رنگ به راحتی با پوست شما هماهنگ می شود.

شیک ترین کت و شلوارها را با تخفیف ویژه خریداری کنید

حالا که با نکات مهم انتخاب بهترین رنگ این لباس آشنا شدید، بهتر است به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید و این لباس را تهیه کنید. یکی از بهترین فروشگاه ها برای خرید یک کت و شلوار ارزان قیمتیک فروشگاه اینترنتی دیجی کالا است. دیجی کالا فروشگاهی است که علاوه بر سایر محصولات خود لباس های مختلفی را در طرح ها و رنگ های مختلف عرضه می کند. ضمناً قیمت تمامی محصولات این فروشگاه مقرون به صرفه تر است.

نتیجه

خرید ژاکت و شلوار مستلزم بررسی نکات مختلفی است. با بررسی این نکات می توانید بهترین نمونه این لباس را خریداری کنید. یکی از مهم ترین نکات انتخاب بهترین رنگ است. اگر رنگ مناسب آن را نخرید، جذابیت آن در تن شما بسیار کمتر خواهد شد.

برای اینکه بتوانید بهترین رنگ را برای این لباس انتخاب کنید، باید نکات مختلفی را بررسی کنید. نگاه به رنگ پوست، توجه به مناسبت مورد نظر و رنگ های مد روز و پرطرفدار نکات بسیار مهمی است که در انتخاب رنگ این لباس به شما کمک می کند.

در این مقاله تمام این نکات را به تفصیل توضیح داده ایم. بهترین رنگ های این لباس را می توانید از دیجی کالا به صورت آنلاین سفارش دهید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا