7

چت‌بات «آمازون Q» در دسترس عموم کاربران سازمانی قرار گرفت + ویدیو


ربات چت “Amazon Q”. در ماه نوامبر معرفی شد و پس از آن فقط برای تعداد کمی از کاربران در دسترس بود. اکنون همه کاربران سازمانی می توانند از این چت بات استفاده کنند. این هوش مصنوعی دارای سه نسخه برای توسعه دهندگان، تجاری و برنامه های کاربردی است. با نسخه برنامه ها، می توانید برنامه هوش مصنوعی خود را از طریق پیام های متنی ایجاد کنید.

مطابق با پیام آمازونربات چت Q می تواند به عنوان دستیار کارمندان یک سازمان عمل کند. با استفاده از داده ها و گردش کار یک شرکت، این هوش مصنوعی می تواند به سوالات کاری کارکنان پاسخ دهد. آمازون می گوید کاربران همچنین می توانند سوالات Q را در مورد کدنویسی، منابع انسانی یا تدارکات بپرسند.

قابلیت‌های ربات چت آمازون Q برای کاربران سازمانی

Amazon Q دارای سه نسخه است: Developer، Business و Apps. نسخه اول همانطور که از نام پیداست بیشتر برای توسعه دهندگان است و با این چت بات می توانند کدهایی را با دستورات متنی از طریق زبان طبیعی بنویسند. آمازون همچنین می‌گوید این نسخه دارای قابلیت‌هایی برای زمان‌بندی و استدلال چند مرحله‌ای برای جمع‌آوری درخواست‌های متعدد با هم است. به عبارت دیگر، می تواند وظایف برنامه نویسی خسته کننده و تکراری مانند تست، عیب یابی و رفع اشکال، اسکن امنیتی و بهینه سازی را انجام دهد.

دو نسخه دیگر بر سایر وظایف سازمانی تمرکز دارند و به منابع، داده ها و سیستم های سازمانی برای برقراری ارتباط موثر با کارکنان دسترسی دارند. نسخه تجاری یا تجاری Amazon Q اطلاعات را از تمام محتوای توزیع شده در سراسر شرکت جمع آوری و تجزیه و تحلیل می کند و از این داده ها برای ارائه پاسخ به کاربران سازمانی استفاده می کند.

نسخه برنامه آمازون Q همچنین به کاربران اجازه می دهد تا برنامه های هوش مصنوعی سفارشی را با پیام های متنی ایجاد کنند. این برنامه های سفارشی بر روی یک مورد خاص تمرکز می کنند و فقط به ذخیره اطلاعاتی که کاربر مشخص کرده است دسترسی خواهند داشت. این نسخه در واقع به هر تیم از یک شرکت اجازه می دهد تا برنامه های هوش مصنوعی خود را داشته باشد.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا